onsdag 27 juni 2012

Thuns i Faringe

Idag blev det en utflykt till Thuns i Faringe. Det var fullt med bilar på parkeringen vi fick nästan ingen plats och inne i affären var det jättemycket folk. Jag gick en sväng och tittade på skor och kläder och annat smått och gott. Men jag blev lite besviken för det var inte så billigt som det var förr men det är ju också länge sedan jag har varit där och mycket har hänt där. Thuns har byggts ut flera gånger tror jag och en Kaféteria finns nu. Stig och jag blev kaffesugna och tänkte ta oss en kopp kaffe men alla bord var upptagna och även ute var borden upptagna fast det inte var varmt väder eller att solen sken. Vi beslutade oss för att åka hem och dricka kaffe. Det enda som handlades var tre chokladkakor som Stig ska mumsa på till fotbollen ikväll då Spanien spelar mot Portugal.
Affären Thuns
 Faringe station med gamla rälsbussar som man kan titta in i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar