måndag 16 januari 2023

Många år har gått

Det har gått många år sedan jag var inte på den här bloggen och skrev något. Jag har en blogg som heter Pensionärskan på nouw.com. Jag är inte nöjd med den Bloggportalen så jag ska prova här och se hur det går. Jag blev så glad att jag kom in på min gamla blogg "Så är det" att jag måste berätta en rolig historia.

Damen klagade hos hyresvärden:
- Varje gång ett tåg rusar förbi, skakar det så att jag ramlar ur sängen!
- Det kan jag aldrig tro, svarade hyresvärden.
- Jodå det är sant, lägg er själv i sängen så får ni se!
Hyresvärden suckar men går och lägger sig i sängen. Då råkar damens fästman komma in genom dörren.
- Vad har ni för er, vrålar han.
Hyresvärden tittar i taket och svärfar nervöst:
- Skulle ni tro mig om jag säger att jag väntar på ett tåg.
________________

Vi hörs


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar